Talangscouten: Jag tar hellre på mig dubbla blyvästar och springer in i en viss dimma(n)...;-)
Min fråga till övriga: Hur länge skrek inte "The great one" efter Starostenko? Trots detta så vill han bli seriöst mottagen och få respekt för sitt hockeykunnande...hua!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Min fråga till övriga: Hur länge skrek inte "The great one" efter Starostenko? Trots detta så vill han bli seriöst mottagen och få respekt för sitt hockeykunnande...hua!