BlackBay: Backlund är en mycket duktig målvakt. Men problemet i år för timrås del mycket är ju alla dessa skadeproblem ni haft. Sedan genom att skadorna kommit på vissa nyckelspelare i försvaret tänker på Sanny och Lotvonen så har väll försvars spelet varit lite svajjigt. Men tycker absolut inte man kan lasta Backlund för detta.
Sedan att han i bland släpper något billigt mål det händer ju alla målvakter, alla är ju mänskliga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan att han i bland släpper något billigt mål det händer ju alla målvakter, alla är ju mänskliga.