BlackBay: Ja generellt (åtminstonde till nästa säsong) behöver verkligen backsidan stärkas, den var rejält virrig även första 6-7 min mot Dif sedan efter målet rättade det upp sig.
Idag samma förvirring o hela tiden i tidsnöd i spelet man såg trötta ut redan från början..men vad gör man åt detta nu? antagligen ingen fler värvning o Kalle K. på backsidan bara att räkna bort så det känns rejält tunt bakåt inför ett ev. slutspel.
Anton kan ju inte stå för hela back-kreativiteten själv...vilken back klev av föressten?? var det månne 21:an ..missade det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Idag samma förvirring o hela tiden i tidsnöd i spelet man såg trötta ut redan från början..men vad gör man åt detta nu? antagligen ingen fler värvning o Kalle K. på backsidan bara att räkna bort så det känns rejält tunt bakåt inför ett ev. slutspel.
Anton kan ju inte stå för hela back-kreativiteten själv...vilken back klev av föressten?? var det månne 21:an ..missade det.