htikare: Absolut och hade DIF fått första målet i den matchen så hade utgången förmodligen blivit en helt annan.
Vårat försvarsspel i det stora hela tar oss inte längre än till kvarten, tyvärr. Det är inte bara backarna som gör misstag. Titta bara på centrarnas agerande i spelvändningarna och ytterforwards puckdräll på offensiva blå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vårat försvarsspel i det stora hela tar oss inte längre än till kvarten, tyvärr. Det är inte bara backarna som gör misstag. Titta bara på centrarnas agerande i spelvändningarna och ytterforwards puckdräll på offensiva blå.
Niskanen klev av och lika bra var väl det...