1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822294

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Ambroo:

Men hallå! Är det "dimman" du har hängt upp dig på?

Allt snack om dimman är ju till viss del en legendstatus som man måste hålla vid liv då o då på HS, jag har ju inte varit direkt seriös med dimman o soffor dom senaste åren.

Däremot var han en klasspelare i division 1 norra, han hade även sådan klass att han platsade i ryska ligan o gjorde en hel del poäng. Med rätt omgivning hade han med lätthet platsat i dagens TIK.

Förresten så blev han draftad av "riktiga" scouter, alltså är dom inte så bra på att scouta spelare eller?


Jag kanske inte är så dålig trots allt som du vill göra gällande! :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer