Bragd-Birger: "Den strategin kan, om man nu har någon möjlighet att åter komma dit, ta Timrå betydligt längre än en kvartsfinal."
Absolut!
"Problemet är väl snarare Timrås tunna lag, med få specialiserade pjäser som dessutom haft en obehaglig förmåga att saknas, månad efter månad."
Utan tvekan!
Men det ska ändå mycket till för att vi ska kunna gå segrande ur en kvartsfinal. Motståndarna möter oss på ett helt annat sätt nu än i höstas. Då stod man och tittade på och beundrade vår totalhockey - Nu kliver man på och sätter press och det klarar inte vår bristfälliga defensiv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Absolut!
"Problemet är väl snarare Timrås tunna lag, med få specialiserade pjäser som dessutom haft en obehaglig förmåga att saknas, månad efter månad."
Utan tvekan!
Men det ska ändå mycket till för att vi ska kunna gå segrande ur en kvartsfinal. Motståndarna möter oss på ett helt annat sätt nu än i höstas. Då stod man och tittade på och beundrade vår totalhockey - Nu kliver man på och sätter press och det klarar inte vår bristfälliga defensiv.