Går väl inte att läsa om o rätt när du skriver helt befängt. Du skriver om Kokko, helt plötslig så är det Niskanen du menar. Hur ska man veta att det var just han som var inne på 4 mål bakåt?
Fram med luktsaltet, Ambroo har just blivit knockad!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Går väl inte att läsa om o rätt när du skriver helt befängt. Du skriver om Kokko, helt plötslig så är det Niskanen du menar. Hur ska man veta att det var just han som var inne på 4 mål bakåt?
Fram med luktsaltet, Ambroo har just blivit knockad!