Talangscouten: Pojkar, pojkar...är det inte dags att avsluta den här "jag vill inte ligga med Kokko men det vill du"-diskussionen nu? Som jag kan utläsa det är Ambroo duktigt less på vad han prasterar på isen. Ni andra två tycker inte heller att han är världens bäste back men att han åtminstone duger, att det finns sämre.
Fine. Andas nu och gå ut och se till att få lite frisk syre i lungorna...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fine. Andas nu och gå ut och se till att få lite frisk syre i lungorna...