Laken: Och i o m den förklaringen så kanske man ska akta sig för att debattera.
Jag har några funderingar/frågor som du kanske kan hjälpa mig med... Är du totalt blicklös vad gäller sättet att överhuvudtaget se spelarnas prestationer ute på isen och vad som sen följer statistiskt? Är du så fullständigt speldum när det gäller det taktiska att du på allvar tror att du kan inbilla omgivningen om att spelare som Kokko och Niskanen skött sig och spelat efter riktlinjerna?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har några funderingar/frågor som du kanske kan hjälpa mig med... Är du totalt blicklös vad gäller sättet att överhuvudtaget se spelarnas prestationer ute på isen och vad som sen följer statistiskt? Är du så fullständigt speldum när det gäller det taktiska att du på allvar tror att du kan inbilla omgivningen om att spelare som Kokko och Niskanen skött sig och spelat efter riktlinjerna?