FM: Jag välkomnar en diskussion om enstaka betyg men däremot orkar jag inte motivera samtliga betyg som Ambroo vill, dessutom efter varje match. De är inte bara för mig själv, vem som helst får gå in och läsa. Ja du, Hedström har inte varit riktigt bra flera matcher i rad sedan han huserade med Hahl och Pärssinen. Han betyg har således dalat ifrån en fyra till en tvåa. Självklart, jag gillar mothugg... ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De är inte bara för mig själv, vem som helst får gå in och läsa.
Ja du, Hedström har inte varit riktigt bra flera matcher i rad sedan han huserade med Hahl och Pärssinen. Han betyg har således dalat ifrån en fyra till en tvåa.
Självklart, jag gillar mothugg... ;-)