Laken: Niskanen har hittills inte alls sett förtroendeingivande ut. Har inte gett den där stabila tryggheten i defensiven. Han har blandat hyfsade lösningar ute på isen med en mängd mindre bra sådana. Det positiva är väl att han gjort två mål. Om det räcker till godkänt är möjligt. Men då har jag inte sett matchen igår, förutom målen. Och där var han inte godkänd. Han får skelleftematchen på sig att visa lite stabilt backspel, om han nu inte går skadad.
Kokko får hittills godkänt av mig. Men inte ett andetag till. Enligt vissa rapporter var han riktigt dålig igår, som många andra iofs ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kokko får hittills godkänt av mig. Men inte ett andetag till. Enligt vissa rapporter var han riktigt dålig igår, som många andra iofs ;)