Ambroo: Vad gäller Koskinen så lever man i det förgångna om han tror på det där. Han var sheriff i egen zon för 2-3 år sedan. De sista åren har han antingen varit skadad eller åkt runt och varit rädd för att bli skadad. Misstänker nästan att karln är hypokondrier eller nåt... Asplund kändes förra året som en ok back-up, men då jämförde vi med Oksa och då verkade det mesta ok. I år har det med pinsam tydlighet stått klart att han inte på långa vägar håller ES-klass...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Asplund kändes förra året som en ok back-up, men då jämförde vi med Oksa och då verkade det mesta ok. I år har det med pinsam tydlighet stått klart att han inte på långa vägar håller ES-klass...