Skarin: Inne på din linje oxå,höjde lite på ögonbrynen när jag fick höra att vi hade 3 st. Överlag är väl klassbackar den största bristvaran som finns i Svensk hockey idag. Tyvärr tror jag de beror mkt på att folk inte ens vet vad en klassback står för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Överlag är väl klassbackar den största bristvaran som finns i Svensk hockey idag. Tyvärr tror jag de beror mkt på att folk inte ens vet vad en klassback står för.