Essvikare: Själv saknar jag mike 66, mannen som verkligen vet hur en ismaskin fungerar o som gärna påtalar grunden för riktig ishockey.
Smokey, ikonen o gurun för sann berättar glädje, som är ett sant nöje o är en njutning att läsa. Nånting som ger vällust ända in i maggropen när gamla skrönor o tankar plötsligt får liv genom hans kommentarer.
Finns några till, men dom är ju kvar i form av andra skepnader el. bara är kvar, som tur är.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smokey, ikonen o gurun för sann berättar glädje, som är ett sant nöje o är en njutning att läsa. Nånting som ger vällust ända in i maggropen när gamla skrönor o tankar plötsligt får liv genom hans kommentarer.
Finns några till, men dom är ju kvar i form av andra skepnader el. bara är kvar, som tur är.