Kerstin_k: Helt rätt.....neggostämmningen i HS är brutal ibland... då försöker jag lätta upp stämmningen genom att se ljuset i mörkret.. det vinner man på i längden!Det är därför jag inte skriver så många inlägg nu för tiden!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
då försöker jag lätta upp stämmningen genom att se ljuset i mörkret..
det vinner man på i längden!Det är därför jag inte skriver så många inlägg nu för tiden!