1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 824847

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Kerstin_k: hmmm slutspel ja - det borde gå, men nu är det inte lika klart längre... visserliggen har SVT räknat fel (vi har 70 pinnar), men det tightar till bakom. Just att det är så många lag som skall om gör det ju dock ganska säkert.

Frågan är om inte spelarna lyckats klämma ur sig två av de sämsta matcherna TIK spelat sedan återkomsten - I RAD dessutom. Kan inte ens minnas mer än nått enstaka bottennapp i nivå med SAIK och HV matcherna, ens kvalseriesäsongen.

Kom igen nu gubbar - detta måste, måste, MÅSTE varit botten. Nu måste det vända uppåt - annars blir jag riktigt rädd...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer