1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577906 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27

825090 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
T T: checking from behind eller checking to the head är inte juste. Skall minst bestraffas med 2+10 alternativt spöstraff.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
T T:
Jasså det påstår du, som jag såg det borde det minst renderat i 5 min....
Man gör inte så, fegt, jätte fegt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
T T: Du måste ha blundat när armbågen satt i ansiktet då...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Blir det en veckas vila för Niskanen? Det var f.ö. ingen ful grej från Kristoffersson, Mika tappade balansen efter rensningen och böjde ner huvudet precis när tacklingen kom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Skarin: Nånting måste vara fel inom laget - spelare åker omkring som mätta primadonnor stundtals. Den där frejdiga, fartfyllda och framför allt att aldrig ge upp saknas ju. Vi är inte ett dug bättre idag än i fjol.

Nu måste ju ledningen (alla inkluderade) ta tag i detta tillsammans med laget.

Rannsakningens tid är här.
Det måste bli konsekvenser av detta - annars visar det sig bara att den rätta proffsigheten saknas i föreningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Skarin: nä skall vi ta oss till slutspel så skall nog båsfolket bytas ut å de e fort annars kan det gå illa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: Hur vore det om du lärde dig en korrekt meningsuppbyggnad tills nästa gång du känner för att jiddra? Som det är nu så framstår du ju som en fjortis/idiot så fort du postar ett inlägg...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
När 10 min har gått av tredje börjar det hända litegrann. Intensiteten höjdes och det kändes som att något kanske var på gång. Tempohöjningen varade i tre minuter. Pinsamt.

Att ett lag kan vara riktigt under isen vissa perioder köper jag. Men inte som idag, d.v.s. hela matchen!

Hur vi fick med oss en pinne är en gåta. Skellefte var inte dåliga på något sätt. Vi hade en jävla tur med stutsar, skott strax utanför, öppna mål som missades och dåliga avslut från lapparna.

Slutspel? Nej, nej. Kanske om vi har tur.

Nej, jag tror fortfarande på slutspel. Men, vad vi har där att göra återstår att se.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Dream Team: rätt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Och det där uttalandet ska komma härifrån....vill du se på "nidvisor" tycker jag du ska gå in SAIK:s sida.....lallare!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Visst är det trist, det tycker jag med. Dummare än så är jag ju inte. Dock så kan tillfälliga små "bränder" av den här typen självsläckas om man väljer att försöka bortse från dom genom att inte hälla mer bränsle på elden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Dream Team: Hjärndött är det ju redan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Dream Team: mmm. han är sååå rolig. Tänk vicken bra ide! Gå in i motståndarens gästbok och sjunga nidvisor...den tål att tänka på, den iden
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Alla: Snälla låt trollet vara så kanske det självdör!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: Men sängvätare! Ta skotern och kör fast i ett surhål...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: det pinsammaste var nog när ni gick upp, men du har rätt, det här skulle kunna bli ännu värre
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Se till så att Ni tar Er till slutspel...vore ju bland det pinsamaste som hänt i Elitseriens historia om Ni skull missa det med den tur start som Ni fick på serien!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Ja NU är han i förorten till Sundsvall...men det kommer ju fler säsonger!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: ja annarsi hade ni varit i kvalserien. Varsågod, 8 pinnar ;=)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: vadå får se? ska du kolla adressen på gula sidorna eller. Boliden spelar väl i ettan eller nått? tror inte han går dit nästa säsong
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: Liggsår...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Skönt att det finns sådana lag som Timrå i serien så att man i stort sätt kan räkna med poäng!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincoln: Vi får väl se.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
milu: Han är ju hemma...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Kerstin_k: Hörde Jonte har hemlängtan....därför han går så dåligt nu! :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Kerstin_k: hmmm slutspel ja - det borde gå, men nu är det inte lika klart längre... visserliggen har SVT räknat fel (vi har 70 pinnar), men det tightar till bakom. Just att det är så många lag som skall om gör det ju dock ganska säkert.

Frågan är om inte spelarna lyckats klämma ur sig två av de sämsta matcherna TIK spelat sedan återkomsten - I RAD dessutom. Kan inte ens minnas mer än nått enstaka bottennapp i nivå med SAIK och HV matcherna, ens kvalseriesäsongen.

Kom igen nu gubbar - detta måste, måste, MÅSTE varit botten. Nu måste det vända uppåt - annars blir jag riktigt rädd...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
sargad: Ja, idag var det dåligt. Taskig inställning eller nått annat. Man såg i alla fall att spelarna glömde bort att vara ordentlig i alla lägen. På tok för många enkla passningar som hamnade fel. Kan väl glädja oss åt att SAIK också var ganska dåliga och att Backlund faktiskt spelade helt okej.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Batman: 12 skott!? Uuhaa.. Utan att ha sett matchen så måste inställningen ifrågasättas. Jaja, det blr väl slutspel i alla fall och man får väl hålla tand för tunga och invänta säsongsslut innan det slutgiltiga betyget utdelas.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Kan man byta ut Hallin i första femman, den killen missar för mkt han får minst tre längen per match men allt för ofta så klantarhan till det och missar, denna kille behöver ett miljö ombyte byt killen med FBK mot Söderström som i alla fall börjat producera!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Batman: Aldrig i helvete.....men jag är lite orolig över att Kenta o Micke inte har det rätta engagemanget när man vet att man ska iväg, tycker det återspeglas i laget nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Pajasar, nu är jag så jävla trött på det här luftslottet

Fullt manskap , pyttsan vad hjälper det

Utan en riktig första femma ett mediokert lag och därför så håller luften på att gå ur detta slott

ledningen har själv valt att inte ersätta klasspelare - så vad begär man.....


Till slutspel - tja kanske...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Ha ha ha ha!!!! Att vi ens fick en pinne är ett hån. Detta var det sämsta jag sett av Timrå. Fy fan vad pinsamt, fy fan vad dåligt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Dream Team: Vi peppar bara våra tappra krigare, vi kommer aldrig att överge vårt älskade Timrå IK.'
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
rödovithockeydy: Ja, heja MoDo. Heja dom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Batman: ja detta bekräftar min teori .
Timrå -Djurgården 5-0
Tack vare att Djurgården var riktigt kassa och gjorde Tik bra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lungan: Era jävla negosar sluta nu o skriv. eller sluta att hålla på timrå!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
hellre en poäng än förlora alla när 16 sekunder är kvar av matchen..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Batman: Vi har skaffat oss ett nytt Löven, ett nytt Mora. Vi säger välkommen till nya skräckmotståndaren!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Man blir int gla´!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
friskan:
iof så är ju en poäng bättre än ingen alls.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
JA vad är det för snack om att vi ska försöka bli topp 4 de är ju inte ens en realistisk tanke!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
HAHAHAHAHAHAHA, Är detta ett Skämt eller vad håller vårt kära lag på med???? 12-19 i skott, ja utan Hahl och Pärssinen verkar vi inte kunna göra nånting, VILKET SKÄMT...

Nä men detta är ju helt ofattbart,,,,,Jag tycker inte om SAIK ja!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Så går det när man faan inte ens kan skjuta, jävla pajjaser !!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
uhahl: Känns som att vi krälar oss till slutspel på alla fyra...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
P.r.o Hockey verkar det spelas
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lungan: Ja nog känns det så...
Blir det tre pinnar idag blir jag chockad. två pinnar blir jag duktigt förvånad, 1 pinne överaskad och noll pinnar....ja.... hmmm tyvärr
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lungan: ja 1 skott på 27 minuters spel
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
lincon: Låter inte dirket inspirerat!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Kan garantera att SAIK gör nästa MÅL
Kommentera

825090 · »