Skarin: Nånting måste vara fel inom laget - spelare åker omkring som mätta primadonnor stundtals. Den där frejdiga, fartfyllda och framför allt att aldrig ge upp saknas ju. Vi är inte ett dug bättre idag än i fjol.
Nu måste ju ledningen (alla inkluderade) ta tag i detta tillsammans med laget.
Rannsakningens tid är här. Det måste bli konsekvenser av detta - annars visar det sig bara att den rätta proffsigheten saknas i föreningen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu måste ju ledningen (alla inkluderade) ta tag i detta tillsammans med laget.
Rannsakningens tid är här.
Det måste bli konsekvenser av detta - annars visar det sig bara att den rätta proffsigheten saknas i föreningen.