-Gurra-: Håller med dig !! Ikväll skriker vi för alla spelarna som både står på isen och har spelat med Timrå genom tiderna !! Tänk vilken kraft det kan bli !! KRAFTSAMLING ikväll kära Timråiter. Klicka på tröjnummer och känn hockeykulturen rusa genom blodet :-) Vi vinner Vi vann !! HELA HALLEN !! klapp klapp klapp SATAN vad jag längtar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klicka på tröjnummer och känn hockeykulturen rusa genom blodet :-)
Vi vinner Vi vann !! HELA HALLEN !! klapp klapp klapp
SATAN vad jag längtar