RocknRolf2: Det blir säkert inte alldeles enkelt, nej. Målen har ju dessutom inte precis duggat tätt från Timråhåll den senaste tiden. Låt oss hoppas att förstafemman kan vara det som gör skillnaden, trots att den inte är helt idealiskt ihopsatt. Warg hade nog kunnat uträtta en del från sin centerposition, men Nyllet är väl å andra sidan kanske inte lika bevakad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
0-1, fan!