1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 829441

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Usch och fy vilken tråkig match...eller vänta...vilken tråkig motståndare. 8 skott på 60 minuter är ju föga imponerande. Strong ändå av Mora att ta med sig en poäng. Men tråkigare hockey får man leta efter.

Tröjan var ju i alla fall redigt fin. Och Pärssinen var härlig att se. Skönt att han är tillbaka.