1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 836997

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Ambroo: Det är ju en gammal regel att ta ledningen med två mål för att sedan någon minut (max) senare åka på ett i röven.

DIF tar ledningen nu. Fin stämningen på Hovet.......