Om swehockey inte varit supersnabba så bör Wargs 2 assists betyda att han kommit upp i 30p. något ett x-antal personer här i HS trodde att han skulle kunna komma upp i denna säsongen (efter fjolårets säsong).. Det bemöttes av inlägg som sade att det inte alls skulle kunna hända (det var iaf uppfattningen jag fick då det hände). Skönt att Warg visat den här säsongen att han inte bara hade en stark säsong ifjol (dvs en lyckosäsong som inte lär upprepas).
Hoppas Warg stannar kvar i TIK (vore förjävligt om han försvann till MoDo efter vi fått igång honom här i TIK)...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas Warg stannar kvar i TIK (vore förjävligt om han försvann till MoDo efter vi fått igång honom här i TIK)...