Men jag tror nog att några (få) skulle kunna gjort bra ifrån sig om man fått nosa lite mer på tempot. Kanske har ledningen varit lit eför feg, men jag har ingen pejl på årets junisar så man har säkert tagit rätt beslut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr.
Men jag tror nog att några (få) skulle kunna gjort bra ifrån sig om man fått nosa lite mer på tempot. Kanske har ledningen varit lit eför feg, men jag har ingen pejl på årets junisar så man har säkert tagit rätt beslut.