dr-nix: Ser ut som de återigen viker ned sig. Verkar som om dom åker omkring och väntar på slutspelet, (vinner luleå idag så är ju slutspelsplatsen definitivt klar). Det där med att vi är Timrå och vi ger aldrig upp verkar ju inte funka. Frågan är vad det beror på?? Robert Carlsson som center.....jojo han ska spela ytterforward och inget annat tycker jag. Nä ned på 3 femmor i värsta fall 2 femmor i 3:e och visa lite jävlar anamma!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Robert Carlsson som center.....jojo han ska spela ytterforward och inget annat tycker jag.
Nä ned på 3 femmor i värsta fall 2 femmor i 3:e och visa lite jävlar anamma!!!
S Erixon spelar med J-18 idag..