tbse: jo absolut, det är slutspel som räknas. Så länge vi slipper Färjestad är jag nöjd...
MB: ytterst märklig coachning ja. Dessutom är det lurt att man inte vaskar om i formationerna lite oftare när alla nu samtliga är så inkompetenta framåt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
MB: ytterst märklig coachning ja. Dessutom är det lurt att man inte vaskar om i formationerna lite oftare när alla nu samtliga är så inkompetenta framåt