RocknRolf2: Kenta är väl nöjd, på det hela taget, som vanligt. Det verkar ju vara spelarna själva som är självkritiska. Men, å andra sidan, vad kan man mer begära av en som redan mentalt lämnat skutan.
Har han gjort något i båset, då? Time out eller något överhuvudtaget?? Vad som helst är ju en markering om missnöje med det som presteras på plan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men, å andra sidan, vad kan man mer begära av en som redan mentalt lämnat skutan.
Har han gjort något i båset, då? Time out eller något överhuvudtaget?? Vad som helst är ju en markering om missnöje med det som presteras på plan.