Det positiva är väl egentligen inte att vi är bättre i de inbördes mötena rent poängmässigt, nej, det viktiga är att vi faktiskt visat att vi kan slå MoDo på bortaplan. Det kan vara ack så avgörande i en ev. avgörande kvartsfinalmatch där uppe. Dessutom så nollade vi dom på hemmais. Nu var det ett rätt långt tag sedan, med ett helt annat MoDo och verkligen ett helt annat Timrå.
Vi får väl passa på att gotta oss i att vi iom Luleås seger över Mora blev definitivt klara för slutspel ikväll, härligt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det positiva är väl egentligen inte att vi är bättre i de inbördes mötena rent poängmässigt, nej, det viktiga är att vi faktiskt visat att vi kan slå MoDo på bortaplan. Det kan vara ack så avgörande i en ev. avgörande kvartsfinalmatch där uppe. Dessutom så nollade vi dom på hemmais. Nu var det ett rätt långt tag sedan, med ett helt annat MoDo och verkligen ett helt annat Timrå.
Vi får väl passa på att gotta oss i att vi iom Luleås seger över Mora blev definitivt klara för slutspel ikväll, härligt!
Återigen..
HV 71-Frölunda 2-8
Färjestad-Skelelfteå 9-0...
Det finns lag som har det värre än oss, iaf ikväll.