Orkar inte läsa det som skrivits här. Läste Bragd Birgers två inlägg som han skrev strax efter matchen i alla fall. Dessa inlägg fick mig, och förhoppningsvis samtliga röda och vita att spotta i nävarna. Det räcker så.
Denna förlust går inte ens att dricka bort. Jag ska försöka igen nu.
Vi krigar vidare! För fan!!!!! Det är jämt så in i helvete!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Denna förlust går inte ens att dricka bort. Jag ska försöka igen nu.
Vi krigar vidare! För fan!!!!! Det är jämt så in i helvete!