shinzawai: Önskar jag hann svara på ditt inlägg nu. Men det gör jag ej. Jag ska ut och lukta på stan med fünf fingrar.
Jag är hemsk ledsen att göra dig besviken. Men ditt folks långfingrar under match 2 i "din" stad och kvällens match får mig att känna att du bör vara väldigt tyst just nu. Ok? Herregud alltså.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är hemsk ledsen att göra dig besviken. Men ditt folks långfingrar under match 2 i "din" stad och kvällens match får mig att känna att du bör vara väldigt tyst just nu. Ok? Herregud alltså.