hellge: En gammal regel är också att man inte behöver ta till sig allt det som står här och kommentera det som om man inte hade något annat som livsuppgift. Än mindre kanske man bör ta till sig vad en person skriver som blivit medlem bara lite tidigare den här förmiddagen. Men det kanske är lite "ömma tår" hos er utomsocknes den här förmiddagen..?
Det har förekommit och kommer även att förekomma liknande kommentarer i er gästbok. Moderationen ska du över huvud taget inte kommentera här. Det sköter vi på annat håll, och vi besparar oss ditt "bättre vetande" på just den punkten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det har förekommit och kommer även att förekomma liknande kommentarer i er gästbok. Moderationen ska du över huvud taget inte kommentera här. Det sköter vi på annat håll, och vi besparar oss ditt "bättre vetande" på just den punkten.