"Time-outen skulle han ha tagit tre minuter in i tredje när MoDo höll på att nöta ut isen i våran zon"
orion: En tidig timeout kan man väl ta när man har en ledning med 2 mål och håller på att tappa matchen. Svårt att spela på en uddamålsseger och då kan man ju behöva den där timeouten vid ett senare skede.
Dessutom så kom Modo direkt ifrån ett powerplay och då tar det ju oftast några byten att få ordning på grejorna om man är lite trött.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
orion: En tidig timeout kan man väl ta när man har en ledning med 2 mål och håller på att tappa matchen. Svårt att spela på en uddamålsseger och då kan man ju behöva den där timeouten vid ett senare skede.
Dessutom så kom Modo direkt ifrån ett powerplay och då tar det ju oftast några byten att få ordning på grejorna om man är lite trött.