Per HApps: Bra att du kunde stå upp och rätta dig från ditt senaste uttalande, strålande, starkt jobbat.
Det såg inte ut att vara så farligt, det där med att dunka huvudet i isen såg jag inte så mycket utav. Döme visar att han har känslor, något som är så jävla ovanligt när det gäller tjeckoslovakiska spelare, det är stort, riktigt stort. Fråga mig som vet. Men om ni uppfattade det som rena misshandeln (återigen ett överfall som Jonte Hedström skulle klassa som vansinnigt) så ska jag inte komma med mina Modo-ögon och försvara Döme eftersom jag inte uppfattade att han dunkade huvudet i isen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det såg inte ut att vara så farligt, det där med att dunka huvudet i isen såg jag inte så mycket utav. Döme visar att han har känslor, något som är så jävla ovanligt när det gäller tjeckoslovakiska spelare, det är stort, riktigt stort. Fråga mig som vet. Men om ni uppfattade det som rena misshandeln (återigen ett överfall som Jonte Hedström skulle klassa som vansinnigt) så ska jag inte komma med mina Modo-ögon och försvara Döme eftersom jag inte uppfattade att han dunkade huvudet i isen.