RocknRolf2: det är ju nu laget behöver stödet mest av allt en avgörande match på bortaplan behöver inte bety´da att det är kört fast jag själv nästan tror det men ändå är det lååååååååååångt ifrån kört så för helvete samla trupperna så åker vi upp tii dövik på söndag och lyfter våra gubbar till seger!!!!!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
på bortaplan behöver inte bety´da att det är kört fast jag själv nästan tror det
men ändå är det lååååååååååångt ifrån kört så för helvete samla trupperna så
åker vi upp tii dövik på söndag och lyfter våra gubbar till seger!!!!!!!!!