Nej det kan jag inte. Jag sitter ju som speaker i E.ON och jag kan bara säga att det som Vinnerborg strax innan nedsläpp berättade för mig var att just Krizan fick 10min för Unsportsmanlike Conduct så jag vet ej mer än någon annan. Måste väl ha sagt/gjort något i pausen antar jag.
Å andra sidan är det ju rätt "safe" att som målvakt få ett personligt straff när man inte behöver sitta av det själv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej det kan jag inte. Jag sitter ju som speaker i E.ON och jag kan bara säga att det som Vinnerborg strax innan nedsläpp berättade för mig var att just Krizan fick 10min för Unsportsmanlike Conduct så jag vet ej mer än någon annan. Måste väl ha sagt/gjort något i pausen antar jag.
Å andra sidan är det ju rätt "safe" att som målvakt få ett personligt straff när man inte behöver sitta av det själv.