dr-nix: Klart som fan att de tror på de spelare de draftar, man kastar ju inte medvetet ett draftval i sjön... Men hade förtroendet varit så enormt hade man knappast draftat honom först i sjätterundan. Du fick det att låta som att det här är Detroits största prospect. Knappast Sveriges största supertalang vilket man lätt kunde tolka det som när du formulerade det som att han "duger i Detroit", för så är det ju verkligen inte...
Vi får väl se hur det slutar men ännu är det ett oskrivet kort!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klart som fan att de tror på de spelare de draftar, man kastar ju inte medvetet ett draftval i sjön... Men hade förtroendet varit så enormt hade man knappast draftat honom först i sjätterundan. Du fick det att låta som att det här är Detroits största prospect. Knappast Sveriges största supertalang vilket man lätt kunde tolka det som när du formulerade det som att han "duger i Detroit", för så är det ju verkligen inte...
Vi får väl se hur det slutar men ännu är det ett oskrivet kort!