I väntan på nedsläpp i lördagsnatten.... Detta är första matchen av nästa säsongs ES och jag tjuvstartar lite lätt....lite ljummen i kroppen.... Jag kommer att ta mig de 13 milen till Linköping denna måndagskväll för att se matchen! Ser fram mot matchen redan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är första matchen av nästa säsongs ES och jag
tjuvstartar lite lätt....lite ljummen i kroppen....
Jag kommer att ta mig de 13 milen till Linköping
denna måndagskväll för att se matchen!
Ser fram mot matchen redan!