Har lagt in "lite" bilder nu från alla de bortamatcher jag varit på plats på eller som kameran varit på plats på. Kommer också lägga in mer bilder från hemmamatcher. Förhoppningsvis så kommer jag ta tag i allt och sortera upp och redigera bilderna.
Om nu någon har gamla bilder och dessutom äger en scanner så skulle jag vara ruskigt glad om denne kunde scanna in dom och sedan kontakta mig så vi får bestämma hur jag ska få dom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om nu någon har gamla bilder och dessutom äger en scanner så skulle jag vara ruskigt glad om denne kunde scanna in dom och sedan kontakta mig så vi får bestämma hur jag ska få dom.
Supportersidan ska bli bättre!