htikare: Men jag tror att papperstidningar får allt mindre betydelse för hockey intresserade. De som finns att läsa där är ju en dag gammalt och dessutom bara en bråkdel av information som finns på nätet. Och tror inte de är nån vågad gissnig om man tänker en fylld Eon så har nog 98% till gång till nätet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och tror inte de är nån vågad gissnig om man tänker en fylld Eon så har nog 98% till gång till nätet