Nyss hemkommen från Supporterfesten och man kan väl säga att det var ganska kul ändå även om mina förväntningar hade varit lite högre. Sen så fick undertecknad lov att lefta the building så att säga på grund av rådande alkoholregler som dock jag med flera i min pubertetsålder inte kände till.
Bilder från festen kommer att komma om ett tag bara jag fått bilderna från Actionleif.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bilder från festen kommer att komma om ett tag bara jag fått bilderna från Actionleif.