1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 89033

Sv: Supporterfesten
Dalan: Så lökringarna var bläckfisk...se länken, då kan man ana
att det är en tradition på G, men här står ringarna för att man som supporter symboliskt ska äta upp fjolårets insläppta puckar...
Nåja, tyvärr blidde det ingen suppefest för undertecknad och inga uppätna "puckar".
Jag tycker ändå att man kan vara hyfsat glad att spelarna kommer och firar tillsammans med fansen. Jag inbillar mig att det inte är så vanligt. Kanske blir det en repris till hösten, fast då utan spelare, och med mer stämning av 40-årsskiva för supporterklubben?
Fast, vad vet egentligen jag?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.