Knylan: Jag följer lagets uppladdning till punkt o pricka... Ska bli underbart att följa Timrå IK i vinter med denna starka uppsättning av mannskap! Vi går hela vägen denna säsong och det ska bli mig ett stort nöje att fira med dig min vän:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska bli underbart att följa Timrå IK i vinter med denna starka uppsättning av mannskap!
Vi går hela vägen denna säsong och det ska bli mig ett stort
nöje att fira med dig min vän:)