hellge: Skulle nog vilja påstå att både spetsen och bredden bland forwards är något vassare nu. Men det är ju just det där med den där Zäta som gör det mycket svårt att jämföra ;) Men dessa kedjor känns mer intressanta. Kanske mycket därför att nu är nu. Det känns mer "fresh" liksom.
Å andra sidan tycker jag inte man ska blanda in den låtsas-sessen.
Hurredu. Vi kommer äta upp er, hur tandlösa vi än kommer att bli. Det är bara tråkigt att inte den där Däme kan vara med längre. Han som var så rakryggad och fin :) Ni får leta efter en ny nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Å andra sidan tycker jag inte man ska blanda in den låtsas-sessen.
Hurredu. Vi kommer äta upp er, hur tandlösa vi än kommer att bli. Det är bara tråkigt att inte den där Däme kan vara med längre. Han som var så rakryggad och fin :) Ni får leta efter en ny nu.