1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 89633

Sv: Lagbygget skrämmer ingen utom supportrar
mike66:
Några bombnedslag är nog inte att förvänta. Däremot en kvalserieplats OCH ett nytt elitseriekontrakt. För vad finns det för seriöst motstånd i en kommande kvalserie nu när Leksand är i Elitserien igen egentligen? AIK? Ha! Knappast.. Rögle, Löven och diverse bobåkare är inget att oroa sig för.

Så jag vågar ändå se frammåt trots att denna säsong kanske inte blir så skoj som man på förhand hade hoppats på. Nästa år kanske spelarbudgeten har utökats med några miljoner, så då kan vi kanske på allvar hoppas på en slutspelsplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.