1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 90117

Sv: Supporterfesten
HH: SK har inte gått ut med denna information. Men det har diskuterats här i gästboken som en del av en annan tråd. Per gjorde bl.a. ett inlägg som flera av er har feltolkat. Ni har tydligen inte läst hela tråden och därmed inte haft något sammanhang i det hela. Per har även i efterhand beklagat att missförståndet skedde så låt debatten gå vidare. Ni som fortafarande har synpunkter kan kontakta "Per Happs" istället för att använda gästboken som missnöjesforum. En god regel är att aldrig lita till 100% på det som skrivs i gästboken. Står det inget om ett "fotoförbud" på en hemsidenyhet så är det inget sådant.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.