Fick precis ett samtal från JimmyH som naturligtvis är på plats trots kryckor etc, etc. Målet som bäbisarna gör är gudomligt vackert. Han är helt lyrisk!
I övrigt fanns inte mycket annat att berätta om mer än att det är väldigt lite folk i hallen, samt att det var dax för en bira i puben nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målet som bäbisarna gör är gudomligt vackert. Han är helt lyrisk!
I övrigt fanns inte mycket annat att berätta om mer än att det är väldigt lite folk i hallen, samt att det var dax för en bira i puben nu.