Ambroo: jo de e sant som du säger! men man blir ju lie orolig att traska in å byta spelsystem å sånt! nej något SM Guld hade ja inte räknat med, bara man inte blir en strykpåse nere i botten, då lirar man på psyket å pressen då kan de bli skitjobbigt!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jo de e sant som du säger! men man blir ju lie orolig att traska in å byta spelsystem å sånt!
nej något SM Guld hade ja inte räknat med, bara man inte blir en strykpåse nere i botten, då lirar man på psyket å pressen då kan de bli skitjobbigt!!!