tjobba: TV-Biljett 4 eller 355, beroende på vilken leverantör man har gissar jag.
Btw: Fortfarande inget på Com Hems hemsida dock, tror att de som har betalt för Säsongskortet-ES får alla matcher, det står ju "alla direktsända matcher" i avtalet..;). Sen får man pynta upp fullpris när 12-månadersavtalet löpt ut, en ren gissning att det blir så då. Odds på det?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Btw: Fortfarande inget på Com Hems hemsida dock, tror att de som har betalt för Säsongskortet-ES får alla matcher, det står ju "alla direktsända matcher" i avtalet..;). Sen får man pynta upp fullpris när 12-månadersavtalet löpt ut, en ren gissning att det blir så då. Odds på det?