Backlund bäst på isen, trots det så ger han bort segern med en grov tavla. Han gör också förarbetet till första målet då kommunikationen med backen är obefintlig. Kul att se Challe ta time-out då allt var nattsvart i andra, något Kenta aldrig ens skulle fundera på att göra, inte förrän vid 2-2 eller 3-2 helst. Kul också att se ett lite aggresivare BP än vad man som tikare är van vid.
Ett frågetecken dock, varför malde man på med Pärssinen, karln orkade ju knappt stå på skridskorna i tredje.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett frågetecken dock, varför malde man på med Pärssinen, karln orkade ju knappt stå på skridskorna i tredje.