Skarin: I långa loppet är det det lag som det händer mest kring det lag som mestadels går segrande ur striden.....................skulle jag tillägga. Klockrent Charles.
Vi gör ändå en ganska bra bortamatch. Tyvärr så får vi ju inte skänka bort mål som Backe bjuder på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klockrent Charles.
Vi gör ändå en ganska bra bortamatch. Tyvärr så får vi ju inte skänka bort mål som Backe bjuder på.
Nya tag på torsdag!
Come on!